مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-12سياسي

برای کتاب خوان کردن نوجوانان به طرحی سازنده نیاز داریم 


فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه کتاب، نوشتن و خواندن چشم دل را باز کرده و انسان را بصیر می کند، افزود: بزرگ ترین مشکل بشریت از لحظه اول پیدایش جهل بوده است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه کتاب، نوشتن و خواندن چشم دل را باز کرده و انسان را بصیر می کند، افزود: بزرگ ترین مشکل بشریت از لحظه اول پیدایش جهل بوده است.

روح اله نباتی شنبه 21 آبان ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید طرحی سازنده برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب خوانی داشته باشیم، گفت: در این صورت کتاب خواندن برای این قشر شیرین می شود و در آینده نزدیک ملت دانشمند و نویسنده های قهار و نام آور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کتاب در تمام طول تاریخ سعی کرده جهل بشر را از بین ببرد، اظهار کرد: کتاب آسمانی قرآن به عنوان یکی از کتب ارزشمند تاریخ بشریت همواره این رسالت را بر عهده دارد.

نباتی با اشاره به اینکه هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد، یادآور شد: برای دانایی و توانایی باید تلاش زیادی کرد و هر چقدر به کتاب، فرهنگ کتابخوانی، نویسندگی و خواندن بیشتر بپردازیم زندگی راحت تر، جهل کمتر، فهم بیشتر و دشمنی ها کاهش می یابد.

وی ادامه داد: اگر از گذشته بیشتر به این حوزه می پرداختند امروز با فضای روزهای اخیرا در کشور مواجه نبودیم، علاوه بر این،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کتاب خوان کردن نوجوانان به طرحی سازنده نیاز داریم 

برای کتاب خوان کردن نوجوانان به طرحی سازنده نیاز داریم